METRO CASH&CARRY
Розташування
Житомир, Одеса, Сімферополь
Cтатус
реалізовано
Загальна площа
36 850 м2
Початок проектування
2009
Початок будівництва
2010
Завершення будівництва
2012
Сервіси:
- збір вихідних даних
- концепція
- передпроектні роботи
- генеральне проектування
- розробка тендерної документації
- авторський нагляд
Проекти будівництва центрів оптової торгівлі «МЕТРО Кеш енд Кері» в Житомирі, Одесі та Сімферополі.
На ділянках проектування передбачається розташування будівлі торговельного центру «МЕТРО»; відкритої стоянки автомобілів та накритої («під повіткою») автостоянки автомобілів; комплексу майданчикових інженерних споруд (ТП, ДЕС, резервуар внутрішнього пожежогасіння, очисні споруди, огорожа, та інше), інженерні мережі, під‘їзні автодороги. Зона транспортно-пішохідних зв‘язків розділена на функціональні підзони: під‘їзду і підходу до торговельного центру; внутрішніх проїздів; автостоянок для автомобілів покупців; майданчик харчових відходів. В зоні споруд інженерного забезпечення розміщені: трансформаторна підстанція; дизель-генератор; резервуар для внутрішнього пожежогасіння; ГРП.
Будівля торгового центру фасадом орієнтована на головну дорогу. На територію торгового центру передбачено по два в‘їзди-виїзди з боку головної вулиці та бічного проїзду і двох пішохідних хвірток. Заїзд автомобілів на автостоянки і майданчики організований по внутрішньому проїзду. На території торгового центру передбачено відкриту автостоянку для тимчасового зберігання автомобілів покупців та персоналу та криту стоянку під навісом для тимчасового зберігання автомобілів покупців. На стоянці передбачено місця для паркувальння осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Від сторони заїзду влаштовується тротуар для забезпечення пішохідної доступності до проектованого об’єкта від зупинки громадського транспорту. Проектом передбачається на вільних від забудови і замощення ділянках засів газонів, посадку декоративних дерев та кущів по периметру ділянки.
Каркас запроектований з збірних залізобетонних елементів, а саме:
- збірні залізобетонні колони;
- 21 метрові попередньо-напружені збірні залізобетонні балки покриття;
- збірні залізобетонні балки покриття;
- збірні залізобетонні прогони покриття.
Фундаменти під колони – монолітна залізобетонна підошва та збірний залізобетонний стакан. Відмітка закладання фундаментів відповідно до геологічних умов ділянки.
Під стіни із навісного набірного касетного фасаду прийняті цокольні стінові панелі.
Покрівля – скатна з внутрішнім водовідведенням. Водоізоляційний шар запроектовано з ПВХ мембрани. В якості утеплювача покриття прийнято мінераловатні плити. Несучими конструкціями покриття слугують профільовані листи.
Споруда одноповерхова. Висота торгівельного залу Центру від підлоги до низу несучих конструкцій – 6,7 м, висота в споруди в осях від підлоги до низу несучих конструкцій– 4,5 м. Висота адміністративних, побутових, виробничих приміщень формується підвісними стелями та становить 2,80 – 3,5 м, відповідно до діючих норм згідно завдання на проектування.
Об’ємно-планувальне вирішення Центру розроблене на основі об’єктів аналогів торгівельної мережі «МЕТРО Кеш Енд Кері». Розташування приміщень та їх групування в функціональні ділянки Центру запроектовано з врахуванням поточності технологічного процесу приймання – зберігання – передпродажної підготовки товару, доставки та продажу його у торгових приміщеннях. Всі виробничі та допоміжні приміщення Центру згруповані так, щоб максимально відокремити передпродажну підготовку та доставку у торговий зал різних груп товарів і запобігти перетину технологічних потоків.
Планування центру включає наступні групи приміщень:
- торгівельно-виробничі приміщення;
- побутово-обслуговуючі приміщення персоналу;
- адміністративно-службові приміщення;
- технічні приміщення.
Планувальна схема – зальна, з центральним розміщенням торгівельного залу та розміщенням по периметру виробничих, адміністративно-службових, побутово-обслуговуючих груп приміщень. Вхідна зона, центральний вхід клієнтів орієнтовані на головний фасад Центру, вхід персоналу в побутові приміщення запроектовано з бічного фасаду, завантаження товарів здійснюється зі сторони бічного та тильного фасадів.